chameleoon
Expedičný systém pre vytváranie objednávok prepravy
Chameleoon je riešenie pre podniky, ktoré odosielajú tovar spotrebiteľom (spravidla e-shopy, fakturačné systémy) a potrebujú vytvárať objednávky prepravy pre kuriérov. API integrácia kuriérskych systémov býva nákladná a individuálne rozhranie ponúkané týmito kuriérmi je nutné obsluhovať manuálne.
Pomocou riešenia Chameleoon si náš zákazník dokáže veľmi jednoducho spojiť svoj zdrojový systém so systémami viacerých dopravcov naraz a dvomi kliknutiami preniesť údaje zo svojho zdroja do databáz vybraných prepravcov a vytvoriť objednávky prepravy, vrátane expedičných štítkov, ktoré si zákazník môže vytlačiť. Chameleoon takto eliminuje chyby ľudského faktora, ktoré vznikajú pri manuálnom prepisovaní údajov a súčasne rapídne zrýchľuje proces kontroly a expedície tovaru.
Aplikácia ponúka 2 režimy fungovania:
Režim hromadnej expedície
- Systém ponúkne načítať objednávky za určené obdobie, umožní prideliť, alebo zmeniť cieľového kuriéra pre každú zásielku a následne umožní hromadné odoslanie do systému prepravcu, vrátanie stiahnutia a vytlačenia expedičných štítkov
Režim kontroly tovaru
- Systém umožní užívateľovi načítať objednávku a odkontrolovať položky uvedené na doklade a to buď vizuálne, alebo skenerom čiarových kódov
- Po úspešnej kontrole sa kontaktuje prepravca a okamžite sa vytlačí expedičný štítok
Čo vám riešenie prinesie:
- Urýchlenie procesu pri výdaji tovaru a vytváraní objednávok prepravy u dopravcu
- Ušetrí čas, ktorý môžete investovať do rozvoja podnikania
- Minimalizácia chýb a strát, vzniknutých prepisovaním objednávok
Chameleoon je vo forme webovej aplikácie, kde je potrebné prihlásiť sa unikátnym účtom. V tomto účte prebiehajú všetky operácie – od načítania objednávok, cez ich prípadnú úpravu až po odoslanie dopravcovi a vytlačenie expedičných štítkov.
Detail riešenia
Videoprezentácia