Doprava a prepravné služby

Expedovať zásielky priamo z POHODY

Efektívne vytvárajte zásielky, vytlačte štítky a expedujte balíčky cez vybraného dopravcu priamo z POHODY E1.

  • Zasielanie špecifických informácií z užívateľskej agendy v POHODE na server dopravcu.
  • Po úspešnom odoslaní prepravcovi sa vytlačia štítky v PDF formáte alebo priamo na štítkovú tlačiareň – Zebra (ak to prepravca podporuje).
  • Ku faktúre sa zapíšu údaje o pridelených číslach k balíkom ich počte, dátume odoslania a vybranom prepravcovi.
  • Sami sa rozhodnite či chcete pripravovať balíčky na expedíciu priebežne alebo hromadne.
  • Možnosť definovať doplnkové služby prepravcu napr. SMS a e-mail notifikácia, doručovanie v sobotu (ak to prepravca podporuje)
  • Pred príchodom kuriéra je možné vytlačiť dennú uzávierku a preberací protokol.
  • Doplnková funkcia na hromadné generovanie vydaných faktúr v Pohode.
  • Doplnková funkcia na zaslanie vydanej faktúry na mail zákazníka vo formáte PDF.

Modul Doprava

Vytvárajte zásielky priamo v Pohode!

  • Možnosť vytvárania zásielok priamo zo zvolených dokladov v agende Výdajky alebo Vydané faktúry v Pohode
  • Riešenie pre českých aj slovenských dopravcov (PPL, DPD, GEIS, GLS, InTime, TopTrans, Zásilkovna, Uloženka, Česká pošta, Pošta bez hranic a ďalšie)
  • Kompatibilita s radmi: Pohoda, Pohoda SQL, Pohoda E1

BHIT - Doprava

Efektívna tlač balíkových štítkov a elektronické odosielanie zvozových súpisiek dopravcovi priamo z prostredia ES POHODA.

  • Riešenie podporuje týchto dopravcov: Česká pošta, PPL, SPRINT, DPD CZ/SK, GEIS Parcel, GEIS Cargo, GLS CZ/SK, Intime CZ/SK, Zásilkovna.cz, Zásilkovna.sk, FedEx (Remax), Uloženka.
  • Väzba na funkčnosť/agendy systému POHODA: adresár, objednávky, fakturácie, predaj, prenos údajov, reklamácie, servis
  • Kompatibilita s radmi systému POHODA: POHODA E1

Doprava 3K

Doprava 3K - Informačný systém pre dopravu, špedíciu, logistiku a autoservisy

 

NEOSHIP

Efektívne expedovanie z Pohody. Ušetríte čas aj financie.

  • Hromadný import vydaných faktúr z POHODY do Neoshipu
  • Do 1 minúty vyexpedujete 10, 50 alebo aj 100 zásielok.
  • Prepojenie s POHODOU zabezpečíme úplne ZADARMO
  • Získate unikátny online expedičný systém bez nutnosti inštalácie s pokročilou funkcionalitou a 100 % prehľadom o financiách
  • Kompatibilita s radmi: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

chameleoon

Expedičný systém pre vytváranie objednávok prepravy 

Chameleoon je riešenie pre podniky, ktoré odosielajú tovar spotrebiteľom (spravidla e-shopy, fakturačné systémy) a potrebujú vytvárať objednávky prepravy pre kuriérov. API integrácia kuriérskych systémov býva nákladná a individuálne rozhranie ponúkané týmito kuriérmi je nutné obsluhovať manuálne.

Pomocou riešenia Chameleoon si náš zákazník dokáže veľmi jednoducho spojiť svoj zdrojový systém so systémami viacerých dopravcov naraz a dvomi kliknutiami preniesť údaje zo svojho zdroja do databáz vybraných prepravcov a vytvoriť objednávky prepravy, vrátane expedičných štítkov, ktoré si zákazník môže vytlačiť. Chameleoon takto eliminuje chyby ľudského faktora, ktoré vznikajú pri manuálnom prepisovaní údajov a súčasne rapídne zrýchľuje proces kontroly a expedície tovaru.

Aplikácia ponúka 2 režimy fungovania:

Režim hromadnej expedície

  • Systém ponúkne načítať objednávky za určené obdobie, umožní prideliť, alebo zmeniť cieľového kuriéra pre každú zásielku a následne umožní hromadné odoslanie do systému prepravcu, vrátanie stiahnutia a vytlačenia expedičných štítkov

Režim kontroly tovaru

  • Systém umožní užívateľovi načítať objednávku a odkontrolovať položky uvedené na doklade a to buď vizuálne, alebo skenerom čiarových kódov
  • Po úspešnej kontrole sa kontaktuje prepravca a okamžite sa vytlačí expedičný štítok

Čo vám riešenie prinesie: 

  • Urýchlenie procesu pri výdaji tovaru a vytváraní objednávok prepravy u dopravcu
  • Ušetrí čas, ktorý môžete investovať do rozvoja podnikania
  • Minimalizácia chýb a strát, vzniknutých prepisovaním objednávok

Chameleoon je vo forme webovej aplikácie, kde je potrebné prihlásiť sa unikátnym účtom. V tomto účte prebiehajú všetky operácie – od načítania objednávok, cez ich prípadnú úpravu až po odoslanie dopravcovi a vytlačenie expedičných štítkov.

STORMWARE s.r.o. neručí za vecnú správnosť uvedených informácii.